Jaar agenda

Mei

Juni

01Jun10:0015:30Bijniercongres & Algemene Leden VergaderingAanmelden Bijniercongres & ALV: Klik op de knop meer informatie. Inschrijven voor leden is mogelijk vanaf 15 april 2024. Inschrijven voor niet leden is mogelijk vanaf 20 april 2024 (U dient wel lid te worden om deel te mogen nemen aan het Bijniercongres & ALV. Actieprijs voor lidmaatschap 2024 is €15.–)

01Jun10:3016:00Algemene Leden vergadering en bijniercongres

Augustus

September

14Sep13:3015:30huiskamerbijeenkomst voor lotgenotencontact voor mensen met Cushing en BijnierschorsinsufficiëntieVoor mensen in de regio Hoofddorp/Leiden/Den Haag/Gouda/Woerden en omstreken voor ongeveer 14 personen. De bijeenkomst wordt gehouden in Leimuiden.

Januari

Februari

Maart

Bijnier APP

De bijnier app is een geschikt hulpmiddel voor co-management. U kunt uw medische gegevens vastleggen en aangeven dat u afhaneklijk bent van bepaalde medicatie.